.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائم شهر خبر داد:
جوانان موفق قائمشهر تجليل می شوند

فرماندار قائم شهر گفت: از مشاهير و نخبگان جوان اقشار مختلف جامعه در روز جوان تجليل به عمل مي آيد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان قائم‌شهر، مهدی محمدی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه کارگروه جوانان این شهرستان در فرمانداری با بیان اینکه 9 خرداد تولد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز گراميداشت جوان است، اظهار کرد: برای برگزاری جشن روز جوان باید هماهنگی‌های لازم توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.
فرماندار شهرستان قائم شهر با اشاره به شناسايي جوانان موفق در تمام حوزه هاي كاري، گفت: از مشاهير و نخبگان جوان اقشار مختلف جامعه در روز جوان تجليل به عمل مي آيد.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط باید در سامان‌دهی امور جوانان شرکت کنند، افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی که عضو ستاد امور جوانان هستند، انتظار می‌رود حضور فعالی داشته باشند.
فرماندار قائم شهر با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان فقط نباید به امور ورزش توجه کند، تصریح کرد: این سازمان باید به رفع مشکلات جوانان و ایجاد انگیزه لازم برای پیشرفت و شکوفایی جوانان توجه بیشتری کند.
محمدی درباره بیکاری و نبود فرصت شغلی برای جوانان، گفت: جوانان نباید برای ایجاد فرصت شغلی فقط به مراکز دولتی فکر کنند بلکه با کارآفرینی، خلاقیت و حمایت لازم می‌توانند فرصت شغلی جدید ایجاد کنند.
فرماندار قائم شهر با تاکید به اینکه ایجاد اوقات فراغت تأثیر مثبتی بر جامعه دارد، اضافه کرد: استفاده نادرست از اوقات فراغت می‌تواند مشکلات و خطرات جبران‌ناپذیری برای جامعه داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: در طول تابستان اگر برنامه‌ریزی مناسبي براي اوقات فراقت جوانان انجام نگيرد، بزهکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی افزایش پیدا می‌کند.
نماينده عالي دولت در شهرستان قائم شهر، ضمن هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: در اجرای برنامه‌ها و برگزاری جشن‌ها مراقب باشید که رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی به‎خود نگیرد . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.